Intro van Will (alias: Airw0lf)

Hey - goed je hier te zien!

Ik ben een ervaren netwerk architect en technisch project manager met een passie voor netwerk pakketjes en netwerk security. En dat onder het motto make “it” run like clock work en het netwerk is je grootste vriend. Immers, wat iemand ook doet en welke applicaties er ook gebruikt worden, op enig moment moet alles door een netwerk touwtje!

Mijn boterham verdien ik als IT visibility met opdrachten voor de invoering van Zero Trust netwerken, forensisch onderzoek en probleem analyses.

Daarnaast lever ik technische ondersteuning bij Cyber Security awareness diensten zoals kwetsbaarheden/risico scans, Cyber Crisis Simulaties en Capture the Flag. Belangrijkste doelstelling voor dit jaar (2023) is van de laatste twee diensten de software voorzien van een major update (in nauwe samenwerking met onze Cyberbreinen @Olivier en @stuncs69).

Over Cyberbreinen gesproken… samen met @Henk ben ik actief als bestuurder van de stichting Cyberbrein.nl. Met als doel de kennis en ervaring van jonge Cyberbreinen kanaliseren en inzetten ter ondersteuning van een veilige digitale samenleving.

Als er dan nog tijd over is kun je me vinden op een e-bike bij een van de fietsroutes door de verschillende rivierenlandschappen in binnen- en buitenland. Of in de bowlinghal van de Maaspoorthal in 's-Hertogenbosch voor een partijtje “knallen-met-die-ballen”.

2 Likes