Introductie van Jens

:wave: Hey allemaal, ik ben Jens. Ik ben 18 jaar oud, ik woon in de buurt van Rotterdam en ik hou van alles wat met technologie te maken heeft. Ik werk als backend developer bij Eddie en ik doe in mijn vrije tijd ook wel eens freelance projectjes.

De volledige reden waarom ik op mijn 18e al fulltime werk zal ik je besparen. Ik hou het erbij dat de traditionele scholing niet echt bij mij past, en dat ik toch al kon programmeren. 1 + 1 = 2, right?

Ik programmeer graag in Python (vooral Django), Javascript (vooral VueJS) of Java (vooral Minecraft). Als ik iets in mijn vrije tijd maak, heeft het ook meestal met Minecraft te maken. Ik ben helemaal weg van (de mogelijkheden van) het spel.

Over het algemeen kan ik beschreven worden als een enthousiaste en vrolijke jongen. En dan niet alleen over technologie, maar ook over sporten (eigenlijk elke balsport), wandelen en knutselen. Ik help ook graag anderen met programmeerprobleempjes.

Leuk dat je mijn introductie hebt gelezen! Hopelijk zie ik je nog een keer terug op het forum (of ergens anders :eyes:)

3 Likes

Welkom Jens! Leuk dat je op het forum zit!

Welkom op het forum, Jens! :raised_hand_with_fingers_splayed:t4:

Welkom op het forum, Jens! :raised_hand_with_fingers_splayed:t4:

(Gewoon ff een testje : D )

Bedankt Jens - welkom.