Hey, leuk je te ontmoeten! Ik ben Olivier, een gepassioneerde 17-jarige software developer die momenteel werkzaam is bij IT-visibility.
Ik ben altijd gefascineerd geweest door technologie en hoe het ons leven kan veranderen en verbeteren. Door mijn passie voor programmeren en softwareontwikkeling kan ik mijn creativiteit en nieuwsgierigheid combineren en mezelf uitdagen om constant te leren en te groeien.
Naast mijn werk bij IT-visibility ben ik ook actief binnen de gemeenschap van Stichting Cyberbrein, waar ik me vooral richt op projecten op het gebied van cybersecurity en hacking. Ik vind het geweldig om mijn kennis en vaardigheden te delen met anderen en om samen te werken aan interessante projecten.
Als ik niet aan het programmeren ben, vind je me waarschijnlijk buiten in de natuur of in de sportschool, waar ik mijn gezonde en actieve levensstijl kan handhaven. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avonturen en ik kan niet wachten om te zien wat de toekomst voor mij in petto heeft!